Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LJ

Já jsem vám chtěl napsat velký dík a uznání za tento seriál, až skončí. Jelikož většina částí nemá diskuzi, proto již dnes sděluji, že jste mne pohladila. Nikoliv popisem trasy, o té jsem četl již několikrát a slyšel vyprávění jednoho z mých vnuků, který tu trasu taky absolvoval. Velmi na mně však zapůsobilo o, že jste harmonická rodina, což je něco dnes velmi vzácného. Díky tomu jste si na tuto trasu troufli s docela malými dětmi, což je něco co slyším, vlastně čtu, poprvé.

Lidé z naší země chodí na velké pouti už velmi dlouho. Ze středověku víme o několika poutnících do Svaté země, kteří napsali cestopis a svém putování. Méně se ví, že všichni před nástupem cesty napsali testament. Ano, tak nebezpečné to putování bylo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 747x
Jsem manželka jednoho hodného muže a maminka tří skotačivých dětí. Vystudovala jsem psychologii. Literární tvorba je mým celoživotním koníčkem.

Seznam rubrik